duminică, 21 aprilie 2013

Oglinda..

...M-am saturat sa imi inod lacrimile in fiecare zi...dorul e de vina...si eu...te iubesc prea mult...
Ma consuma si ma lasa fara aer noapte de noapte...acum si ziua....
Rabdarea e ceva ce nu pot controla...ajunge la cote maxime si explodeaza...ca un curcubeu ..culori reci..culori calde...ma ridica ...apoi ma darama in neant..

Cuvintele sunt importante ...dar faptele sunt cele care sustin cuvintele....

Cer prea mult?..Numai sunt eu..ma pierd...sincer..cad si nu e nimeni care sa ma ridice...si degeaba tip dupa ajutor ..caci nu e acolo...sau daca e ..nu ma aude..din cauza zgomotului de fundal....

Trebuia sa fie asa cum planuisem..dar..eu numai fac parte din plan...este altceva mai nou...

Am nevoie de tine..si vreau sa nu am ..pentru ca doare ..ma strapunge in inima si ma lasa fara aer..nu vad si nu aud ...ma lasa fara soare...nu am putere...singura..

Si spui ca nu sunt singura....sunt....sunt mai singura ca niciodata.....nu debitez ...asa e ..gandesc prea mult ...sau nu gandesc...nici eu numai stiu.

As vrea sa tac...sa-mpac...sa trag...un glont...in  mat..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu